Selasa, Julai 07, 2009

MaKaN2 SeMPeRNa BiRTHDaY aKu

Semlm Bos aku ajak gi makan2 time lunch...Makan2 semperna Birthday aku ari tue..Nak makan ari Jumaat ari tu tak sempat sebab budak2 opis aku ada banyak kapal..so semlm semua ada tu yg bos aku ajak gi makan tu...Makan kat Komplek Pusat Bandar aje Restoran D'Latios...makan biasa aje..Sedap gak masakan Restoran tu..tapi mak aii...cekek darah skit dahlah mahal pastu sikit lak lauk2 nye..aku rasa cam tak berbaloi aje...tak kenyang mana pun..Tapi kira oklah dpt makan free bukannya selalu..setahun sekali aje bila tiba time Birthday aje...
Nie sebahagian gambar yg aku sempat snap semlm:-
Ikan Siakap masak Nyonya
Tomyam
Sayur Vegeterian
Ayam Black Paper
Ayam Hotplate

Yg nie pulak budak2 opis aku..tak ramai mana pun cuma 10 org aje...Aku ngan Mona aje pompuan yg lain semua lelaki..Apa2 pun dah 3 tahun aku keje Company Surveyor nie..Aku enjoy keje kat sini...rasa2nya sampai pencen kot aku keje sini...