Rabu, Julai 08, 2009

MaJLiS PoToNG JaMBuL RiFQi

Ari sabtu ari tu aku gi Endau, Mersing..gi kg Wanie biras aku..dia jemput ada kenduri Potong Jambul anak dia..Rifqi kat umah atuk Wanie.Aku mula2 malas nak pegi, tapi memandangkan Hubby aku cuti ngan mak mertua aku ajak tu yg aku gi gak..sebab tu aku tak dpt tgk Feda nikah ptg sabtu ngan berinai mlm tue...Sampai Endau pun masa tu dah nak magrib..majlisnya lepas Isyak..tup2 tiba aje majlisnya Mak Wanie suh anak aku Dhani potong Jambul sekali..yelah Dhani ngan Rifqi beza 3 bln aje..mula2 aku segan gak yelah majlis org tue..abis family dia dah ajak jugak saja aje meramaikan majlis so aku ngan Hubby aku ikut ajelah..lagipun Dhani memang aku lum watkan Majlis Potong Jambul tuk dia..org suh tumpang, tumpang ajelah bukan luak apa pun....Nie gambar yg dpt aku snap mlm tue...
Saat rambut Rifqi menjadi korban
Turn Dhani pulak...
Sebok gak Hubby aku nie nak interpreme..
Hubby aku + Dhani + Pak Long Epi + Rifqi
Antara tetamu yg hadir
Sian aku tgk muka Dhani dah cam aper dah..
Happy Family aku..
Mlm sabtu yg akan dtg nie pulak Mak Mertua aku nak watkan kenduri Potong Jambul tuk Dhani sambil wat kenduri nak posa...so nti Rifqi lak tumpang Majlis Dhani... Jadinya Dhani dan Rifqi potong Jambul 2x lah...