Jumaat, November 19, 2010

BoRiNGGG..



Masuk ari nie dah seminggu aku sorang2 kat opis..Boring tul nak nunggu petang..Dak2 opis aku semua ada keje luar..Satu2nye geng aku kat opis nie Mona cuti panjang lak pi Holiday kat Bali..(bestkan..duit banyak maa..mana2 pun leh pegi), So seperti biasa aku ajelah penunggu setia kat opis nie sampai petang..nak kuar ngular tak boleh..Awal2 bos dah pesan duk aje diam2 kat opis..Takut tak de org nak jawab call nti...Masalahnye phone pun jarang bunyi kalu bunyi pun bos akulah yg call..
Budak2 lain pulak aperlagi ada keje luar amik kesempatanlah tak masuk opis. Keje aku pulak banyaklah sgt, sampai tak tau nak wat aper.sampai sempat update ini blog..wakakakaka..Ikutkan ati tadi nak ajak Dania temankan aku, pikir2 balik malas pulak nak melayan kereneh dia..Kesudahannya duklah aku sorang2 tika & saat ini, menunggu bos aku masuk tah bila..kalu masuk pun kejap aje pastu tup2 ilang..Tiba2 nti call dari luar pesan kalu ada aper2 call dia balik...Kalu dia dah pesan cam tu jawapnye tak masuk opislah..
Dah tak tau nak wat aper, bukak radio kuat2 tuk ilangkan ngantuk..Nak tido malas pula, awal lagipun, petang skit bolehlah lelap kejap..Nak ngadap tenet kt pc nie naik biru bijik mata aku..Pening..
Ingatkan nak lari2 anak kat opis nie kasik kuar peluh skit...
..hahahaha..
Ada kang berpeluh sakan pulak...
Apalagi duk ajelah diam2 yer Pn Ekin...
Chowww..
Boringggg..