Khamis, November 18, 2010

PaGi YaNg PaNiKkkk...

Terkejut giler aku pagi tadi, akak aku call dari opis dia ckp dapur umah mak aku hampir terbakar...Cuak giler aku..terus call mak aku, tercunggap2 suara mak aku dlm telepon...Sian tul aku dengor..Tak leh nak citer aper..menangis aje tersedu2..Aku suh dia relek dulu..Aku nak balik tgk, tak de ketalah pulak & aku pulak sorang2 kat opis..Tak tentu arah aku dibuatnye..Setengah jam kemudian aku call balik barulah mak boleh ckp..
Mak aku ckp menjulang2 api, Puncanya dari dapur gas 1 tungku yg beso.. Tak pastilah kenapa leh sampai terbakar..selamatlah dlm kelam kabut tu mak aku sempat larikan tong gas..Takut meletup...Makin disiram air makin marak apinye tu yg mak aku cuak giler tu..Last2 dia jerit mintak tolong..Cik Ani sebelah tu dengo..Dia dtg gak tolong..Selamatlah mak aku dpt padamkan api..
Lunch time tadi call hubby aku ajak balik tengok mak aku kejap. Syukur allhamdulillah mak aku tak aper2..Cuma terperanjat & panik aje..
Sempat gak snap gambo nie:-