Ahad, November 21, 2010

WaWa MasUk SePital..




Sian anak sedara aku yg sorang nie..kena tahan wadlah pulak..Masuk ari nie dah 3 hari dia kena tahan..Ari jumaat lepas masa kes dapur mak aku hampir terbakar, time tu wawa nie dah muntah2..Mak aku ingatkan biasalah budak nak demam kan...Masa dia berak mak aku perasan kat najis dia ada darah, dahlah cuak n panik pagi tu tak abis lagi niekan pulak cucu dia cam nie..Lagilah meraung mak aku..Akak aku tak sedap ati balik gak dari keje terus bawak gi klinik..Doc kat klinik ckp mungkin alahan..Tapi petang tu si wawa nie terberak2 lagi n kuar darah ketul2..Apalagi terus akak aku gesa2 ke sepital...
Tak sangkalah pulak kena tahan..Sian akak aku dahlah tgh sarat..lepak gak dia...Tapi yg sedapnya dah kena tahan si wawa nie tak pulak berak2..Doc ckp selagi dia tak berak n tak dpt sample darah kat najis dia selagi tu tak leh balik..
Tghari semlm aku pi gak jap jengah dia..Dia selamba aje..Aku tanya sakit tak dia ckp tak sakit pun cuma tak berak2 aje...Akak aku ckp biasalah dia mana leh duk diam serba tak kena ajelah kat katil...Suara dia biasalah 1 wad tu leh dengor..
Tadi abg ipar aku sms beritau wawa dah boleh kuar..Mungkin dah beraklah n tak de apa2 serius kot, tu sebab leh kuar..Syukur allhamdullilah..Aku pun tak call akak aku lagi time nie..Japlagi leh lah gi umah dia tgk si jendul n mata beso tu..huhuhuhu