Rabu, November 24, 2010

DhAni & "AzAm"


Nie bukan gambo Dhani anak aku di Zoo Negara ok..Gambar nie di MMS oleh adik ipar aku time aku tgh keje minggu lepas..Terkejut cam beruk dlm gambo, gak aku bila tgk...Biar betul anak aku nie...Leh lak buat muka selamba & sedih duk sebelah beruk nie.. Bapak mertua aku memang ada bela beruk, Aku tak pastilah tuk aper beruk nie dibela..Sejak aku kawin memang aku tak pernah amik tau, tuk dekat jauh sekali..Lagi pun beruk nie duk kat dlm penthouse yg dah bapak mertua aku sediakan kat belakang umah.So secara otomatik memanglah aku tak pernah jengah belakang umah mak mertua aku..Baik Hubby aku mahupun Dania memang tak pernah dekat .Tapi Si kecik Dhani nie leh pulak tak takut & gerun ngan beruk nie.Nama beruk nie AZAM..hahahaha cam nama orgkan...Mak mertua aku ckp si Azam nie tak pernah usik anak aku..Tiap kali mak mertua aku suapkan Azam makan, cam dlm gambar kat atas nie, Dhanilah peneman setia Azam, Mintak2lah Azam nie tak sampai nak cederakan anak aku..tu aje yg aku risau.Binatangkan manalah kita tau..Mintak2 dijauhkanlah..