Isnin, Disember 06, 2010

SaKiT PinggAng KemBaLi



Sakit pinggang aku kembali lagi...lama dah tak kena kejang2 otot..ari jumaat ari tu kena balik, kat opis lak tu..dari pagi time nak kuar umah tu pinggang aku dah rasa semacam aje..tapi gagah kan gak diri nie gi keje, tup2 lepas sarapan terus tak leh gerak..Aku nak melalak malu lak ngan dak2 opis..tapi sakit punya pasal, wat muka selamba badak ajelah.. Call Hubby aku suh dtg amik..leh lak time tu lah dia kat bengkel kete..Aku tunggu gaklah, ingatkan kejap aje..punyalah lama sampai nak tghari..
Sementara tgu Hubby aku, Mona opismate aku dah jadik tukung urut segera dah..huhuhuhu..Abis minyak kapak 1 botol dia urut dari pinggang ke kaki..(tq kak, ko memang baik)..Last2 bos aku sampai terus dia ajak aku pi urut..Tgu Hubby aku memang pengsanlah aku kat opis... Dari opis nak ke kereta satu hal lagi..Dahlah aku nie slim melim..hahahaha...Semua dak opis aku tolong papahkan aku..
Sampai umah makcik urut segan lak nak suh bos aku tgu..Dia dah tolong antarkan dah bagus...Selamat tak lama pastu Hubby aku sampai..Lega skit pinggang nie lepas kena urut..kejang2 otot pun ilang..tapi tulah kena rajin urut kalu tak memang senang aku nie kena sakit lagi...
Nie dah kira ok skit..Ada banyak gak story minggu lepas yg tak sempat nak update..Tgu yerr aku update..
chow chin chow